ANTWOORDEN
OP DE MEESTE
GESTELDE VRAGEN

Ookmeerweg 501, Amsterdam

Autowassen

Hoe kan ik bij jullie betalen?
Dit kan door middel van de waspas, pinnen, contant, maar ook door middel van een Creditkaart, Travelkaart of Multitankcard.
Accepteren jullie ook de Nationale Autowasbon?
Jazeker, deze kun je ook ons verzilveren.
Kan ik ook met een cabrio door de wasstraat?
Jazeker, cabrio’s kunnen ook door onze wasstraat.
Kan ik ook met een grotere auto of bestelbus door de wasstraat?
Onze wasstraat kan personenauto’s en bestelauto’s wassen die een maximale afmeting hebben van 2,25 meter breed en 2,10 meter hoog.
Kan ik in de winter mijn auto bij jullie wassen?
Jazeker, bij ons kun je onbezorgd in de winter je auto wassen. Wel adviseren wij bij vorst goed de deur rubbers droog te maken.
Hoe kan ik het interieur van mijn auto reinigen?
Na het autowassen kun je gratis je auto van binnen stofzuigen bij één van onze 15 stofzuigers. Bij iedere wasbeurt in onze wasstraat met Het Beste wasprogramma ontvang je een munt, waarmee je gratis een stofzuiger kunt gebruiken. Tegen onze speciale mattenkloppers kun je de matten uitkloppen. De stofzuigers zijn 24 uur per dag beschikbaar.

Abonnement

Wat is het Onbeperkt autowassen abonnement?
Met een Onbeperkt abonnement kun je jouw auto zo vaak wassen als je wilt. Echter… maximaal één keer per dag.
Kan ik het kenteken wijzigen?
Je kunt je kenteken maximaal 1x per maand wijzigen.
Log in, ga naar het tabblad "Mijn abonnement" en klik op kenteken wijzigen.
Kan ik een factuur krijgen?
Als je inlogt op jouw account, kun je naast het inzien van jouw transacties of wijzigen van jouw gegevens ook facturen downloaden (pdf) voor je administratie.
Zit ik vast aan het Onbeperkt abonnement?
Nee, je kunt op elk gewenst moment jouw Onbeperkt abonnement beëindigen. Je kunt nog wél gebruik maken van je abonnement tot de reeds betaalde periode is verstreken.
Wat kost het Onbeperkt abonnement?
Een Onbeperkt abonnement heb je al voor € 30 per maand. Het bedrag wordt elke maand middels automatische incasso van je bankrekening afgeschreven.
Mijn betaling is mislukt. Wat nu?
Als de automatische incasso voor jouw Onbeperkt abonnement mislukt, wordt jouw abonnement geblokkeerd. Dit betekent dat je niet meer onbeperkt je auto kunt wassen, totdat jouw betaling geaccepteerd is.

Waspas

Wat kost een waspas?
Een waspas is helemaal gratis.
Hoe kan ik een waspas krijgen?

Als je niet eerder een Waspas hebt ontvangen kun je deze op 2 manieren krijgen:

  1. aan de kassa van de wasstraat
  2. door er online één aan te vragen
Kan ik meerdere waspassen hebben?
Normaal gesproken wordt er per account één waspas verstrekt. Op verzoek kan een extra waspas aangevraagd worden voor bijvoorbeeld je partner. Zo kunnen jullie beide gebruikmaken van het tegoed op het account.
Kan ik meerdere waspassen koppelen?
Nee, dit is niet mogelijk.

Elk account heeft een eigen saldo en elk account heeft een eigen waspas. Wanneer een waspas gebruikt is, kan deze later niet toegevoegd worden aan een ander account.

Wat doe ik als ik mijn waspas kwijt ben?
Als je jouw waspas hebt geregistreerd, weten we welke waspas van jou is geweest. Deze kunnen we dan blokkeren en vervangen voor een nieuwe, zodat het saldo behouden blijft.
Kan ik een factuur krijgen?
Als je inlogt op jouw account, kun je naast het inzien van jouw transacties of wijzigen van jouw gegevens ook facturen downloaden (pdf) voor je administratie.

App

Hoe kan ik een account aanmaken voor de Zwart app?

Ga naar de registratiepagina en maak jouw account aan. Daarna kan je de app downloaden in jouw appstore en inloggen met de door jou aangemaakte inloggegevens.

Ik heb de app gedownload, maar kan niet inloggen. Wat nu?

Ga naar de registratiepagina en maak jouw account aan. Na het verifiëren van jouw e-mailadres kun je inloggen met de door jou aangemaakte inloggegevens. We willen je graag vragen hier een rustige plek voor te zoeken en dit niet bij de kassa te doen.

Wanneer worden mijn punten bijgeschreven?

Binnen 10 minuten na de betaling van je wassing worden je punten bijgeschreven, mits je hebt gewassen met het kenteken dat je in de app geregistreerd hebt en de QR-code uit de app hebt laten scannen. Heb je bij thuiskomst je punten nog niet ontvangen? Stuur ons dan gerust een mailtje.

Kan ik meerdere kentekens toevoegen aan mijn account?

Met de Zwart app spaar je voor jouw persoonlijke korting. Het is daarom niet mogelijk om meerdere kentekens toe te voegen in je account. Wil jouw partner/broer/zus/vriend/vriendin ook sparen voor korting? Nodig hem/haar dan uit via jouw account. Dan ontvang jij ook nog eens 100 punten (na de eerste wasbeurt)!

Kan ik met mijn waspas-account inloggen op de Zwart app?

Het is niet mogelijk om met je waspas-account in te loggen op de Zwart app. Voor de app kun je een apart account aanmaken. Je kunt er wel voor kiezen om dezelfde inloggegevens te gebruiken, maar dat betekent niet dat de accounts aan elkaar gekoppeld worden.

Ik ben mijn punten kwijt. Hoe kan dat?

Jouw status wordt berekend aan de hand van het aantal wassingen dat je in het afgelopen jaar (365 dagen) hebt gedaan. Dit wordt elke dag opnieuw bekeken. Als je status Diamant hebt, heb je 800 punten en dus 8 wassingen in het afgelopen jaar nodig om deze status te behouden. Heb je in de afgelopen 365 dagen 7 wassingen gedaan? Dan heb je 700 punten en zak je een status naar Goud.

Mag ik mijn QR-codes met anderen delen?

Het is niet toegestaan om jouw persoonlijke QR-codes (en dus kortingen) op enige manier door te sturen en met anderen te delen. Dit is oneigenlijk gebruik van de app en als gevolg hiervan zullen wij je account blokkeren.