ANTWOORDEN
OP DE MEESTE
GESTELDE VRAGEN
Ookmeerweg 501, Amsterdam
Autowassen
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Dit kan door middel van de waspas, pinnen, contant, maar ook door middel van een Creditkaart, Travelkaart of Multitankcard.
Accepteren jullie ook de Nationale Autowasbon?
Jazeker, deze kun je ook ons verzilveren.
Kan ik ook met een cabrio door de wasstraat?
Jazeker, cabrio’s kunnen ook door onze wasstraat.
Kan ik ook met een grotere auto of bestelbus door de wasstraat?
Onze wasstraat kan personenauto’s en bestelauto’s wassen die een maximale afmeting hebben van 2,25 meter breed en 2,10 meter hoog.
Kan ik in de winter mijn auto bij jullie wassen?
Jazeker, bij ons kun je onbezorgd in de winter je auto wassen. Wel adviseren wij bij vorst goed de deur rubbers droog te maken.
Hoe kan ik het interieur van mijn auto reinigen?
Na het autowassen kun je gratis je auto van binnen stofzuigen bij één van onze 15 stofzuigers. Bij iedere wasbeurt in onze wasstraat met Het Beste wasprogramma ontvang je een munt, waarmee je gratis een stofzuiger kunt gebruiken. Tegen onze speciale mattenkloppers kun je de matten uitkloppen. De stofzuigers zijn 24 uur per dag beschikbaar.
Abonnement
Wat is het Onbeperkt autowassen abonnement?
Met een Onbeperkt abonnement kun je jouw auto zo vaak wassen als je wilt. Echter… maximaal één keer per dag.
Kan ik het kenteken wijzigen?
Je kunt je kenteken maximaal 1x per maand wijzigen.
Log in, ga naar het tabblad "Mijn abonnement" en klik op kenteken wijzigen.
Log in, ga naar het tabblad "Mijn abonnement" en klik op kenteken wijzigen.
Kan ik een factuur krijgen?
Als je inlogt op jouw account, kun je naast het inzien van jouw transacties of wijzigen van jouw gegevens ook facturen downloaden (pdf) voor je administratie.
Zit ik vast aan het Onbeperkt abonnement?
Nee, je kunt op elk gewenst moment jouw Onbeperkt abonnement beëindigen. Je kunt nog wél gebruik maken van je abonnement tot de reeds betaalde periode is verstreken.
Wat kost het Onbeperkt abonnement?
Een Onbeperkt abonnement heb je al voor € 30 per maand. Het bedrag wordt elke maand middels automatische incasso van je bankrekening afgeschreven.
Mijn betaling is mislukt. Wat nu?
Als de automatische incasso voor jouw Onbeperkt abonnement mislukt, wordt jouw abonnement geblokkeerd. Dit betekent dat je niet meer onbeperkt je auto kunt wassen, totdat jouw betaling geaccepteerd is.
Waspas
Wat kost een waspas?
Een waspas is helemaal gratis.
Hoe kan ik een waspas krijgen?
Als je niet eerder een Waspas hebt ontvangen kun je deze op 2 manieren krijgen:
- aan de kassa van de wasstraat
- door er online één aan te vragen
Kan ik meerdere waspassen hebben?
Normaal gesproken wordt er per account één waspas verstrekt. Op verzoek kan een extra waspas aangevraagd worden voor bijvoorbeeld je partner. Zo kunnen jullie beide gebruikmaken van het tegoed op het account.
Kan ik meerdere waspassen koppelen?
Nee, dit is niet mogelijk.
Elk account heeft een eigen saldo en elk account heeft een eigen waspas. Wanneer een waspas gebruikt is, kan deze later niet toegevoegd worden aan een ander account.
Wat doe ik als ik mijn waspas kwijt ben?
Als je jouw waspas hebt geregistreerd, weten we welke waspas van jou is geweest. Deze kunnen we dan blokkeren en vervangen voor een nieuwe, zodat het saldo behouden blijft.
Kan ik een factuur krijgen?
Als je inlogt op jouw account, kun je naast het inzien van jouw transacties of wijzigen van jouw gegevens ook facturen downloaden (pdf) voor je administratie.